Praėjusį savaitgalį Lietuvos kino teatrus pasiekęs miuziklas „Burleska" su Cher ir Christina Aguilera veda iš proto pasaulį.
Filmas paskatino moteris įsigyti seksualių apatinių drabužių ir pakėlė šių prekių pardavimus visame pasaulyje. Tuo įsitikinę vienos visame pasaulyje populiarios apatinio trikotažo kompanijos vadovai, kurie mano, jog praėjusių metų pradžioje dailiosios lyties atstovių pasirinkimui didelės įtakos turėjo burleskos žanro propaguotoja Dita Von Teese, o kino teatruose pasirodžius muzikinei juostai „Burleska", moterys dėl šių seksualių drabužėlių visai pametė galvas.
Šiuo metu itin populiarūs tapo vintage stiliaus korsetai, petnešėlėmis prisegamos ir raukinukais papuoštos kojinės.
Kompanijos „Gossard" vadovas Tony Jarvisas sako, kad ir anksčiau moterys su malonumu dėvėdavo prisegamas kojines, tačiau šiuo metu susidomėjimas efektingai atrodančiu ir figūrą išryškinančiu „old school" apatiniu trikotažu yra neįtikėtinas. Anot jo, kino teatruose pasirodžius „Burleskai", seksualių korsetų, liemenėlių su blizgučiais ir kitų drabužėlių, kuriais Christina Aguilera pasipuošė besifilmuodama juostoje, pardavimai išaugo net 63 procentais.
Dvi popscenos megažvaigždės - Cher ir Christina Aguilera - susivienijo, kad sukurtų spalvingiausią ir muzikaliausią šios žiemos filmą. Miuzikle „Burleska" jos persikūnija į Tesą ir Elę. Pirmoji - buvusi šokėja, klubo „Burlesque Lounge" Los Andžele savinininkė, norinti žūtbūt išsaugoti klubą, kuris turi rimtų finansinių problemų. Antroji - paprasta mergina, iš mažo Ajovos miestelio atvykusi į Los Andželą ieškoti savo laimės.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą