2013 m. balandžio 23 d., antradienis

Celine Dion apie Christiną Aguilerą



Viena garsiausių planetos atlikėjų Celine Dion dienraštyje „Time“, kuriame Aguilera buvo pripažinta viena įtakingiausių pasaulio žmonių, pasakė stulbinamą liaupsę šiai atlikėjai:
„Kai pirmą kartą išgirdau dainuojančią Christiną Aguilerą, buvau priblokšta. Man patinka, kaip ji dainuoja. Jos tonas gražus, o balsas turi daug energijos, bet kartu ir nepaprasto jautrumo – techniškai man ji nepriekaištinga.
Aš pamenu jos proveržį šio tūkstantmečio pradžioje, kai tuo metu aš su vyru susilaukėme pirmojo vaikelio ir turėjome pertrauką, tada tuo metu intensyviai per televiziją stebėjau jos pasirodymus, ypatingai per įvairius apdovanojimus. Pamenu, kaip galvojau, kad ši mergina gavo visa tai ne be reikalo. Puikus balsas, nuostabi šokėja ir negana to, dar labai graži. Tuomet aš nesupratau, kokia ji buvo universali, bet per ateinančius metus ji įrodė, kad gali dainuoti beveik bet ką ir padaryti taip, kad tai skambėtų įtikinamai – pop, soul, R and B, country, jazz...
Be jokios abejonės ji yra viena talentingiausių pasaulyje atlikėjų, kurią kada nors pasaulis klausė ir regėjo. Ir aš manau, kad per ateinančius metus ji mus dar tikrai nustebins.“

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą