2012 m. sausio 7 d., šeštadienis

Christina Aguilera patenkinta savo kūno formom





Taigi naujausios naujienos apie Christina Aguilera. Regis dainininkė tikrai tvirtai stovi ant kojų ir prieš kameras, vykusiame konferencijoje, besiruošiant „The Voice“ antram sezonui, moteris šypsojo ir tikino, kad yra mylima, mylinti ir vėl kaip niekada labai laiminga. Konferencijoje buvo paneigta, kad Aguilera staiga pasitraukia iš „The Voice“ projekto dėl naujojo albumo ir vietoj jos darbo imsis Kelly Clarkson. „The Voice“ komanda ir kiti tai paneigė kaip geltonosios spaudos išmislą.

Per konferenciją Aguileros buvo tiesiai šviesiai paklausta, kaip ji reaguojanti į visuomenės ir žiniasklaidos kritiką į jos pakitusių kūno formų pakitimus. Dainininkė šįkart buvo kaip niekada nuoširdi ir į šį komentarą primenė gera eilute iš jos seno gero singlo „Beautiful“ – „Aš esu graži, jūsų žodžiai negali manęs įžeisti...“. Christina Aguilera spaudai sakė:

„Aš šiame versle oficialiai esu nuo 17 metų ir per tuos metu ne viskas turėjo klotis tobulai. O ir jūs negalite iš žmogaus reikalauti būti tobuliems, nebūti pernelyg saldiems, banaliems ar stambiems. Kiekviena verslo moteris anksčiau ar vėliau susiduria su visokia kritika, bet aš visada mėgau rizikuoti. Aš esu įsitikinusi, kad mano kūnas yra puikus. Taip, tiesa, per pastaruosius metus mano kūnas pakito, tačiau aš jaučiuosi puikiai, tai kodėl turėčiau keistis, jei kažkam tai trukdo? Aš juk jaučiuosi gerai savame kailyje, mane ir mano kūną myli mano vaikinas, mano draugai ir artimieji. Aš turiu sūnų, jis sveikas ir laimingas. Štai ir viskas.“

Gerbėjus belieka nudžiuginti, kad kelių savaičių bėgyje turėtų pasirodyti naujasis Christinos Aguileros singlas „Love your body“ (Mylėk savo kūną), kuris labai tinka į pokalbio kontekstą ir atsakas į visą sugadintą visuomenės požiūrį į apkūnias moteris. Kiti šaltiniai singlą nurodo pasirodysiant tik kovo mėnesį.

Internetiniai komentarai, regis, po Aguileros pasisakymo taip pat yra gan teigiami ir palaikantis. Vienas iš jų sako: „Ji teisi! Kodėl mes turime teisę teisti? Juk jie ne scenos modeliai, o dainininkai, jie nesuinteresuoti nuolatos būti liesi. Tas pats ir su Britney Spears, juk ji taip pat metų ir jau praėjo 10 metų nuo jų žvaigždių užsižiebimo, todėl natūralu, kad jų kūnai keičiasi.“

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą