2018 m. birželio 16 d., šeštadienis

Christina Aguilera gyvai TV šou laidoje su Jimmy Fallon atliko dainą "Fall in Line"


Christina Aguilera gyvai atliko dainą "Fall in Line". Tiesa, šįkart be Demi Lovato partijos, bet nuo to įspūdingas pasirodymas ne ką prastesnis:



O tai interviu ištrauka:


3 komentarai:

  1. Koks stebuklas, kai turiu savo buvusį užpakalį ir turiu pasidalyti šiuo puikiu liudijimu. Tiesiog noriu pasakyti ačiū dr. ODION rašybos ratojui už tai, kad skyrė laiko man padėti ištarti burtą, kuris sugrąžina mano buvusį meilužį, dabar mano meilužį, kuris staiga prarado susidomėjimą manyje, po šešių mėnesių sužadėtuvių, bet šiandien mes susituokę ir esame laimingesni nei niekada anksčiau, man tikrai trūksta žodžių ir džiaugsmo, ir aš nežinau, kiek vertinu tave. Dr ODION rašybos žinovas Dievas, atsiųstas sugrąžintiems santykiams, jam labai patinka padėti žmonėms įgyvendinti savo norus, surasti tikrąją meilę, susigrąžinti buvusius meilužius, nutraukti bjaurius santykius, rasti sėkmę, pritraukti laimę, susirasti sielos draugus ir dar daugiau, susisiekti su juo šiandien. ir leisk jam parodyti tau savo Meilės rašybos sistemos stebuklus ir nuostabą. Jis pateikia geriausius rašybos rašybos rezultatus, susisiek su juo el. Paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite „whatsApp jam“ kreiptis telefonu +2349060503921. jis taip pat gali padėti jums ištarti galingą meilės burtą jūsų santykiuose ar santuokoje.

    AtsakytiPanaikinti
  2. LOVE SPELLS SUSTABDYTI MOKYKLĄ IR GRĮŽTI SAVO GRĮŽTI
    Ar bijai, kad tavo partneris gali apgauti? O galbūt tiesiog norėtumėte saugumo žinodami, kad jis arba ji niekada nesugriaus. Burtai panaikins bet kokią neištikimybės ar apgaulės galimybę, pašalindami bet kokius potraukio jausmus ar geismą, kurį jūsų partneris gali jausti kito žmogaus atžvilgiu. Visi jūsų draugiški meilės jausmai bus panaudoti ir nukreipti į jus. Paslauga bandyti nutraukti santykius, kurie, jūsų manymu, nėra teisėti. Tavo meilužis išvyko su kuo nors kitu? Jūs ką nors mylite, bet šis asmuo jau yra įtrauktas į santykius? norite laimėti loterijoje? sėkmės ir pinigų pritraukimo burtai? nedvejodami išbandykite DR ODIONĄ Jis yra sąžiningas ir geras! KONTAKTINIS DR. ODIONAS (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite kreiptis į jį numeriu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tikroji gyvenimo istorija Mano santuoka per 13 metų kurį laiką blogėjo, todėl ją reikėjo išnarplioti. Aš buvau jo ištikimas ištikimas palaikantis ir pasitikintis žmona. Jis turėjo papildomą laukinę pusę, kurios nevaldė. kad jis užmezgė romaną likus 2 savaitėms iki mūsų 14-osios vestuvių metinių, aš susidūriau su juo ir mes turėjome problemų dėl to mano vyras tiesiog pradėjo skyrybų kalbą apie mane, aš buvau tokia įskaudinta ir būdama nepriklausoma moteris, maniau, kad galėčiau susitvarkyti būdamas vienišas, buvo taip sunku judėti toliau, todėl turėjau kreiptis pagalbos į internetą. Mūsų santuokos ir šeimos terapeutai manė, kad kažkas ne taip apie mano vyrą, aš prisijungiau prie interneto ir sužinojau apie daktarą Fayosa ir jo gerą burtą darbų apžvalgas, susisiekiau su juo šiuo Emai Fayosasolusionhome@gmail.com arba „Whatsapp +2348151918774“, kurį užsisakiau „Meilės“ užkeikimui jo šventykloje, o po 24 valandų po to, kai būrimas buvo atliktas ir užbaigtas kitos dienos rytą apie 9:34. Aš buvau visiškai sukrėstas, kaip vyras paskambino man sakydamas, kaip manęs jis ilgisi, dr. Fayosa užkeikimas dirbo su manimi taip greitai, kad galiu įsivaizduoti, o mano vyras pastaruoju metu buvo toks mylintis, kad natūralu, ir aš šiuo metu turiu laimingą santuoką. slapti skambučiai panaudojus jo meilės burtus. Jei esate meilės neturinčioje ir nelaimingoje santuokoje, kurios neįmanoma išgelbėti, patikėkite manimi. Šio tunelio gale yra šviesa ir yra didžiulė jėga, kuri gali atstatyti nutrūkusius santykius ir santuoką, kad ir kiek jūs bebūtumėte. abu išvyko. Susipažinkite su puikiu vyru, kuris gali valdyti saulę ir mėnulį, kad dirbtų jums ir išspręstų jūsų problemą, išgydytų savo santuokinius santykius ir sutaupytų pinigų. Galite susisiekti su dr. Fayosa jo kontaktiniais duomenimis. El. paštas: Fayosasolusionhome@gmail.com ) arba „Whatsapp“ +2348151918774

    AtsakytiPanaikinti