2011 m. birželio 23 d., ketvirtadienis

Ką plepa lietuviška spauda apie Christinos Aguileros pozavimą žurnalui "W"?


Pridedu straipsniuką:

Dainininkė Christina Aguilera apsinuogino madų žurnalo viršeliui ir leidiniui atskleidė savo patirtus išgyvenimus po to, kai subyrėjo jos santuoka.


Madų žurnalo „W“ viršelio nuotraukoje dainininkės dailią sportišką figūrą tedengia ilgi palaidi plaukai, lengvai krentančio šviesaus audinio skiautė ir tamsiai raudonų rožių puokštė.
Tačiau Ch.Aguilera apsinuogino ne tik nuotraukai. Jos atvirumas stebina ir žurnale spausdinamame interviu, kuriame ji pasakoja apie skyrybas su buvusiu vyru Jordanu Bratmanu, jos trejų metų sūnaus Maxo tėvu.
„Būdavo kartų, kai mes tikrai nebuvome angelai. Atėjo toks metas mano gyvenime, kai gyvenimas namuose man priminė mano vaikystę. Nenorėjau leisti savo sūnui augti įtampos pilnuose namuose“, – pasakojo ji leidiniui.
Ch.Aguilera sakė visai nenustebusi, kai netrukus po naujienos apie žlugusią jos santuoką žiniasklaidoje pasirodė pranešimai apie jos romaną su naujuoju draugu Matthew Rutleriu, su kuriuo ji susipažino praėjusiais filmo „Burleska“ filmavimo aikštelėje ir kuris jai labai padėjo sunkiu gyvenimo metu.
„Žinojau, kad sulauksiu neigiamos spaudos reakcijos į savo skyrybas, bet aš nesiruošiu gyventi vien dėl to, kas ką pasakys, – atviravo Ch.Aguilera. – Jis (M.Rutler, – red. past.) man buvo tarsi ramstis. Ir tebėra. Per tuos metus mes daug išgyvenome.“

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą