2010 m. birželio 12 d., šeštadienis

C. Aguilera prisipažino, kad ją traukia moterys, bet gyvenimą renkasi su vyru

Amerikiečių dainininkė Christina Aguilera, po motinystės atostogų nuolat demonstruojanti savo seksualumą, neseniai prisipažino turinti potraukį moterims.

29-erių atlikėja gėjų žurnalui prisipažino, kad ją traukia merginos, tačiau patikino, kad nenorėtų susitikinėti su moterimi ar užmegzti rimtų santykių, rašo „The Sun“.

„Aš tikrai myliu moteris. Jos kur kas patrauklesnės nei vyrai. Mano vyras žino, kad mane užveda moterys. Manau nieko bloga būti atvirų pažiūrų ir kartais pažaisti“, – sakė neseniai į sceną sugrįžusi jauna mama.

Vis dėlto Christina sako nenorėtų užmegzti rimtų santykių su moterimi: „Nemanau, kad galėčiau būti su moterimi dėl hormonų, o tuo mėnesio periodu aš būnu labai jautri, todėl net negaliu įsivaizduoti, kaip su tuo susitvarko dvi moterys vienoje vietoje.“

Kuklumu nepasižyminti atlikėja taip pat pridūrė: „Man patinka vyriški organai, jei atvirai, negalėčiau be to ištverti.“

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą