2012 m. gegužės 5 d., šeštadienis

Sulieknėjusi Christina Aguilera



Per pastaruosius mėnesius ši pop muzikos atlikėja priaugo nemažai svorio. Buvo kalbama, kad ji turi valgymo sutrikimų, pasklido gandų net ir apie nėštumą. Tačiau jau vakar visos šios kalbos buvo išsklaidytos, kai paparacai įamžino gerokai dailesnės figūros Ch. Aguilerą.
31 metų žvaigždė buvo pastebėta išeinanti iš restorano „Little Door“ vakarų Holivude, įsikibusi į vyro Matthew Rutlerio parankę. Moteris vilkėjo prigludusią, apvalumus pabrėžiančią dviejų spalvų suknelę bei Ch. Louboutin aukštakulnius.
 Žvaigždė neseniai atsikirto kritikams užsipuolusiems ją dėl padidėjusio svorio sakydama: „Kol esu laiminga savo kūne - tai viskas ko man reikia. Aš patinku sau tokia, kokia esu, mano kūną myli Matthew, o mano sūnus yra sveikas ir laimingas. Tai ir yra man svarbiausia.“

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą