2011 m. gegužės 8 d., sekmadienis

Christina Aguilera juokiasi iš sumaišytų žodžių himne



Christina Aguilera (30) atskleidė, kad giedodama Amerikos himną per praėjusį super taurės atidarymą Super Bowl, ji galvojo apie daugybę dalykų. Todėl ir sumaišė himno žodžius...
Ellen DeGeneres (53) šou metu dainininkė pasakojo: „Manau sulaukiau tos progos - man 30 metų ir štai aš stoviu Super Bowl. Matyt aš per daug sureikšminau šią akimirką“.
„Bet štai aš Super Bowl, dainuoju komandai stebint visam pasauliui. Ir prisimenu, kaip jaučiausi būdama jauna ir štai ką aš pasiekiau. Ir tada pasijauti oho'“, - paaiškino ji.
„Tą naktį supratau, kad apie mane bus sukurtas Trivial Pursuit klausimas: kokia dainininkė 2011 m. supainiojo žodžius? Tai beprotiška. Tačiau man tai atrodo išties juokinga ir reikia su tuo susitaikyti. Turi sugrįžti atgal ir įrodyti sau ir kitiems, kad esi daug stipresnė“, - pridūrė ji.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą