2018 m. birželio 16 d., šeštadienis

Ch. Aguilera albumas "Liberation" net 52 šalyse Nr.1!


Pirmąją "Liberation" startavimo dieną pardavimai tikrai nenuviliantys ir netgi pranokstantys lūkesčius. Net 52 pasaulio šalyse "Liberation" tapo pačiu populiariausiu perkamu albumu!

Pridedu video, kaip atrodo CD kompaktinė plokštelė:


8 komentarai:

  1. LOVE SPELLS SUSTABDYTI MOKYKLĄ IR GRĮŽTI SAVO GRĮŽTI
    Ar bijai, kad tavo partneris gali apgauti? O galbūt tiesiog norėtumėte saugumo žinodami, kad jis arba ji niekada nesugriaus. Burtai panaikins bet kokią neištikimybės ar apgaulės galimybę, pašalindami bet kokius potraukio jausmus ar geismą, kurį jūsų partneris gali jausti kito žmogaus atžvilgiu. Visi jūsų draugiški meilės jausmai bus panaudoti ir nukreipti į jus. Paslauga bandyti nutraukti santykius, kurie, jūsų manymu, nėra teisėti. Tavo meilužis išvyko su kuo nors kitu? Jūs ką nors mylite, bet šis asmuo jau yra įtrauktas į santykius? norite laimėti loterijoje? sėkmės ir pinigų pritraukimo burtai? nedvejodami išbandykite DR ODIONĄ Jis yra sąžiningas ir geras! KONTAKTINIS DR. ODIONAS (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite kreiptis į jį numeriu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Esu Sandros forma, JAV. Po 7 metų santuokos aš ir mano vyras kėlėme vieną ar kitą kivirčą, kol jis galiausiai mane paliko ir praeitą mėnesį persikėlė į Kaliforniją pabūti su kita moterimi, pajutau, kad mano gyvenimas baigėsi ir mano vaikai maniau, kad jie niekada nebematys savo tėvo, stengiausi būti stiprus tik dėl vaikų, bet negalėjau suvaldyti skausmų, kurie kiekvieną vakarą kankina mano širdį, mano širdį užpildė nuoskaudos ir skausmai, nes aš tikrai buvau įsimylėjęs savo vyrą, Kiekvieną kartą, kai galvoju apie jį ir visada norėčiau, kad jis grįžtų pas mane, buvau iš tikrųjų nusiminęs ir man reikėjo pagalbos, todėl ieškojau pagalbos internete ir aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad daktaras Fayosa galėtų padėti greitai grįžti. Taigi, Pajutau, kad turėčiau pabandyti, susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, o aš viską padariau, tada jis man padarė meilės burtą, praėjus 48 valandoms, kai dr. Fayosa pasakė, kad mano vyras man paskambino ir pasakė, kad pasiilgsta tiek man, tiek vaikams, taip nuostabu, kad jis pasakė, kad kitą dieną grįš namo su daugybe meilės ir džiaugsmo, jis atsiprašė už savo klaidą ir skausmą, kurį sukėlė man ir vaikams. Tada nuo tos dienos mūsų santuoka buvo stipresnė, nei buvo anksčiau. Viskas dėka daktaro Fayosa jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti mano istorija internete, kad daktaras Fayosa yra tikras galingas burtų ratukas, kurį visada meldsiu ilgai gyventi, kad galėčiau padėti jo vaikams bėdų metu, jei esate čia ir jums reikia jūsų buvusio atgal arba jūsų vyras persikėlė pas kitą moterį, daugiau neverk, susisiekite su šiuo galingu burtų leidėju dabar. Štai jo kontaktinis pranešimas arba skambinkite dr. Fayosa With (Fayosasolusionhome@gmail.com) arba tiesiogiai naudodamiesi whatssapp +2348151918774

    AtsakytiPanaikinti
  3. AR JŪS VYKSTATE BET KOKIAM SUNKUMUI GYVENIMOJE IR NORITE, KAD TRŪKSTANČIO SPRENDIMO KONTAKTAS DR. AJAYI, JIS YPATINGAS VERBOS LYGINYS „Viber“ ar „WhatsApp“: +2347084887094 arba el. Paštas: drajayi1990@gmail.com

    Mano vyras planavo skirtis su manimi sakydamas, kad jam atsibodo mūsų sąjunga, buvau nustebinta, nes tai staiga atsirado ir mano instinktas man pasakė, kad kažkas negerai, vėliau sužinojau, kad mano vyras turi moterį lauke, aš to paklausiau , jis labai supyko ir pasakė, kad būtent todėl jis nori, kad mes išsiskirtume, jis paliko namus 6 mėnesiams, kai pamačiau raginimo vedėjos daktarės Ajayi kontaktą, moteris paaiškino, kaip ji galėjo pastoti ir turėti savo vaiką vartodamas vaistažoles po 9 metų santuokos, aš užmezgiau jo kontaktą ir paaiškinau jam savo situaciją su vyru, jis man pasakė, kad mano vyru manipuliuoja tamsi jėga, jis man pasakė kai kuriuos dalykus, kuriuos turėjau padaryti ir atlikti burtą, septynios burtų dienos, kai mano vyras grįžo namo ir nuplėšė skyrybų dokumentą, dabar mes visi gyvename laimingai, dėka daktaro Ajayi. Nesigėdykite savo problemų, ieškokite pagalbos ir ją išspręskite.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Laba diena, draugai, pagal profesiją esu gydytoja. Niekada netikėjau superfeshier dėl savo profesinės patirties, kol nesutikau daktaro Ajayi, galingo burtininko, kurio darbas yra nuostabus. Turėjau problemų per 12 metų trukusią santuoką, kai sužinojau, kad mano vyras užmezgė romaną su savo kolega, todėl aš su juo susidūriau. Jis man galėjo pasakyti tik tiek, kad turėčiau būti pasiruošusi skyryboms, nes jis manęs atsibodo. Tai tikrai nustebino. nes po dviejų dienų gaunu iš jo skyrybų dokumentą, prašau jo liautis, bet jis pasielgė keistai net nepagalvojęs, kaip tai paveiks mūsų vaikus, tai buvo tada, kai su drauge aptariau savo problemą ir ji papasakojo kaip buvo panašioje situacijoje, bet daktaras Ajayi padarė jai meilės burtą, kuris išgelbėjo jos santuoką, buvau skeptiškas, bet tikrai nenoriu nepavykusios santuokos, todėl kreipiausi pagalbos į gydytoją, paaiškinęs jam savo situaciją, man pasakė, turi būti padaryta, o šiandien mano vyras vėl yra taikoje su manimi ir nutraukė visus savo blogus veiksmus su manimi. Jei jūsų santykiuose kyla problemų, daktaras Ajayi yra paskutinė jūsų sprendimo stotelė. Galite susisiekti per Whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mano vyras po 8 santuokos metų paliko mane su kita moterimi, jis išvyko į komandiruotę ir nenorėjo daugiau grįžti namo, kad pabūtų su šeima. Aš ieškojau pagalbos, kai sutikau daktarą Ajayi, galingą burtą. ratukas. Paaiškinau jam savo situaciją ir paaiškėjo, kad mano vyrą užkerėjo kita moteris, todėl jis pamiršo namus, daktaras Ajayi padarė burtą, o mano vyras buvo paleistas iš nelaisvės, ir aš džiaugiuosi, kad jis grįžo namo. po 3 metų išsiskyrimo, jei jums reikia kokios nors pagalbos, nedvejodami susisiekite su Dr Ajayi per whatsapp / Viber: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveiki draugai, džiaugiuosi galėdamas pasidalinti patirtimi, kurią turėjau dirbant su daktaru Ajayi, išgyvenu sunkius santykius, nes mano metų sužadėtinis staiga pasakė, kad turėtume atšaukti vestuves, kad jo nebedomina. Aš buvau sutrikęs ir maldavau, kad tęstume savo planus tuoktis, bet mano sužadėtinis atsisako, tai paskatino mane ieškoti pagalbos kitur, štai kaip aš sutikau daktarą Ajayi internete ir paaiškinau jam savo situaciją. Daktaras Ajayi padarė meilės burtą, o mano sužadėtinis grįžo po kelių dienų ir atsiklaupė atsiprašyti. Gydytojo Ajayi dėka esame laimingai susituokę. Susisiekite su daktaru Ajayi Whatsapp: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com Tikiu, kad jis taip pat galės jums padėti.

    AtsakytiPanaikinti
  7. mano vyras yra rūpestingas ir mylintis vyras, bet apie 6 mėnesius jis buvo atitolęs nuo manęs ir vaikų, jam neberūpi mūsų savijauta ir beveik nemiega namuose, aš kelis kartus meldžiau, bet visi mano prašymai nukrenta ant kurčiųjų ausis būti nuoširdžiais draugais, tie 6 mėnesiai man buvo pragaras. Aptariau savo problemą su drauge, kuri man papasakojo apie šį puikų gydytoją, vadinamą daktaru AJAYI, kuris padėjo jos pusbroliui santuokoje. Aš buvau skeptiškas, bet nusprendžiau pabandyti, viską, kas vyksta mano šeimoje, paaiškinau daktarui AJAYI ir jis papasakojo. Aš atlikau tam tikrus dalykus namuose, vykdžiau visus jo nurodymus ir mano didžiausiai nuostabai vyras grįžo namo trečią dieną sakydamas, kad nežino, kas jį užklupo, kad jis gailisi dėl to, ką išgyveno mane ir vaikus. , dabar mes vėl gyvename kaip šeima. Jei jums reikia pagalbos jūsų santuokos namuose, susisiekite el. paštu:drajayi1990@gmail.com arba Whatsapp / Viber numeriu: +2347084887094 Mes grįšime man padėkoti, tai pažadas

    AtsakytiPanaikinti
  8. Labas vakaras, perskaičiau keletą straipsnių, kai aptikau komentarą apie galingą burtininką, vadinamą daktaru Ajayi, išgyvenau stiprų emocinį skausmą, nes mano vyras nebeturi man laiko, visada kalba apie darbą, kai mėgaujasi lauke. pats su kitomis moterimis, daktaras Ajayi padarė man meilės burtą ir nuo to laiko mano vyras negali išsiversti be bet kokios progos, kurią turi, įrodyti kitiems, kad myli mane. Esu dėkingas dr. Ajayi už galingą burtą. meilės burtai, kuriuos jis man padarė, jei išgyvenate sunkius santykius ir norite ilgalaikio sprendimo, rekomenduoju jums daktarą Ajayi, nes man jis buvo naudingas. Nesidrovėkite, nes jis yra labai konfidencialus ir viskas, ką su juo aptariate, yra saugu. Dr Ajayi galite susisiekti per Whatsapp: +2347084887094 arba el. paštu: drajayi1990@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti