2016 m. gegužės 29 d., sekmadienis

Christina Aguilera atvyko į Maroką, kur dalyvaus festivalyje "Mawazine"







Christina Aguilera iškart po The Voice pergalės atvyko į Afriką, pirmąkart į Maroką. Ir šįkart visai ne labdaringais tikslais, o tam, kad sudalyvautų muzikiniame festivalyje "Mawazine". Atlikėja Maroko sostinėje Rabate surengs didžiulį šou, įtraukdama visų savo albumų dainas. Prieš koncertinį pasirodymą ji dalyvavo didžiulėje spaudos konferencijoje, kurioje ji atsakė į daugybę mums rūpimų klausimų. Regis, tokių, kurių niekaip nesugebėdavo užduoti JAV žurnalistai.

1. Ar norėtumėt ką nors dar nuveikti kine?

Tikrai taip. Kol kas dabar mano prioritetas grįžti į muziką ir atiduoti savo duoklę savo gerbėjams. O kinas... Tai priklausytų nuo projekto, kokį galėtų man pasiūlyti, kokios idėjos ir visa kita - man tai labai rūpi.

2. Ketinate išleisti naują albumą?

Taip, tai turėtų įvykti greitu metu. Pažadu, jis tikrai bus ir į jį noriu sudėti visą save. Jis bus labai asmeniškas ir apmąstys mano paskutiniuosius penkerius gyvenimo metus, tai parodys kelią, kurį aš nuėjau ir kaip aš užaugau bei patobulėjau. Dabar visos mano mintys ir darbas yra sutelktas į šį albumą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą